Promenad

Idag har jag och sonen hälsat på hos storasyster och syskonbarnen
(eller moster och kusinerna beroende vem som talar).

Vi brukar alltid gå genom bebyggelse, men nu var det dags att gå en annan väg-nämligen genom skogen.
Jag kan inte säga att jag hatar att vara ute i naturen, men snudd på.
Tänkte att jag måste ju ändå ge det en chans, eller hur.
Inte behövde jag ångra mig inte....

Skogspromenad



Backe

Underbart stillsamt och skönt, Det ska vi göra om innan snön kommer.


Ha en bra torsdag!





Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Hahaha ! Så du är inte heller nån naturmupp ! Jag tycker det räcker bra med att sitta ute i trädgården och grilla korv...fast maken villgärna gå långt ut i skogen, men det får han göra själv. Usch, det kan ju komma vilda djur och ta mig...hihi !
*
KRAM EVA

Postat av: Jenny

Jag är inte ofta i skogen men jag kan tycka det är jätteskönt när jag väl är där. Det är svårt att vara stressad där iallafall :) Det känns liksom kravlöst. Trevlig helg! KRAM

2007-09-27 @ 19:38:55
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: Helena

Jag är verkligen inte heller någon skogsmulle, men väl där i skogen undrar jag alltid varför jag inte är där oftare! För nog är det fint, kravlöst och avstressande!! (Jättefina bilder)!

2007-09-27 @ 20:19:49
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: karolina

vad mysigt.. skogen som är så underbar! Ha nu en underbar helg! kram kram

2007-09-28 @ 10:25:02
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback