Toppen?

För några veckor sedan då jag åkte med mina tjejkompisar till
Ladies Night fick jag frågan om jag var en sån där "storbloggare".
När jag skrattat klart förklarade jag att så icket var fallet.

För en stund sedan kollade jag dock på skoj upp Fridsasfunderingars
placering på bloglovin

Jag måste ju ändå roa mig med nåt när yngste sonen vägrar sova liksom.

Resultatet var som följer:
Placering: #10087 i
Alla, #907 i Allmänt och personligt

Fasen.
Kan väl få en eller två prenumeranter till så jag kanske kommer
ner på fyrsiffrigt i alla fall.

Vem offrar sig?

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Attans, jag följer dig ju redan annars hade jag lätt offrat mig ;-) Kram Anna

Postat av: Cissi

Tack, detsamma!! =)

2010-12-02 @ 09:46:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jag skulle oxå lätt ha offrat mig men jag följer ju dig redan! ;)

Kramen, Maria

2010-12-02 @ 10:20:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Har offrat mig :-)

2010-12-06 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback