Nästan rätt, men ändå helt fel

Hej, hej, hallå!

Det här med att jobba, leva och hinna blogga är inte så lätt.
Det märks att jag är aningens otränad på det första så då får
det senare stryka på foten.

Överhuvudtaget är jag nog lite i ofas med det mesta känns det som,
och det här med arbetströtthet är något jag är plågsamt medveten om.

Allting blir lite så där halvers; nästan rätt liksom.

För att ge ett exempel:

Vi köpte en ny barnmatstol då den gamla gått sönder.
Trodde vi.



Som syntes blev det bara nästan rätt, och egetligen helt fel.
Stolen ryms inte ens vid bordet....

Å andra sidan köptes den när jag var föräldraledig.
Gör man sådana misstag när man är ledig, då fasar jag för hur
det kommer att bli med alla inköp nu när jag arbetar.


Sköt om dig!



Frida





Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

kapa benen vet´ja!! Borde funka!

Kraaaaaaaaaaaaam!

2011-09-27 @ 22:45:08
Postat av: Fru Lejon

Citat från min syster efter första barnet var några månader: "Mitt minne försvann när jag fick barn". Fast jag tror att hon återfått en del av det.

2011-09-28 @ 09:34:14
Postat av: Malin B

Mormors tips tycker jag är bra eller mitt: Ring morfar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback