Han är magisk!

Jag är just hemkommen från en fikadejt och shoppingtur
med StorA. Vi passade på att dra ner på stan när LillA sov.

Det är så underbart att bara göra saker själv med honom
ibland för han är (som ni nog vet) helt enkelt magisk!

Mitt under fikastunden far han upp för att visa att
han lärt sig dansa robotdansen, för att sedan sjunga en
sång innehållandes "sluta skita ner i naturen, om du sabbar och
förstör kanske hela jorden dör" (från Minimello fick jag lära mig).
Maken kan till och med sjunga den visade det sig så jag tror
den rullar runt här friskt när de varit lediga och jag jobbat.


StorA har idag också hunnit med att deklarera att han minsann
ska bli trollkarl när han blir stor, för att sedan peka med
trollstaven mot mig och utbrista:

Sim sa la bim! Nu trollar jag bort mamma min!


                                     Min fina, fina StorA!




Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken härlig fikadejt!!!



Ett rop till StorA: Lova, lova att du lär dig att trolla tillbaka din fina mamma.

Postat av: Cissi

Jag älskar din son :):) Han är bara bäst :):)

2012-02-11 @ 22:08:07
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Frida

Malin: Jag är tillbaka, men tyvärr verkar hans trollformler haft oanade sidoeffekter...

Fikadejten, och hela dagen, var fantastisk! :D



Cissi: Jag måste faktiskt hålla med fastän jag är partisk. :D Kul att se dig idag!

2012-02-11 @ 22:30:20
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback