Oj vilken vecka!

Oj vilken vecka det varit hittills!

Jobb, informationsmöte inför förskoleklass, samrådsforumsmöte,
jobbat övertid och LillA som är orolig på nätterna gör att jag
kan sympatisera med hur en urvriden skurtrasa måste känna sig.

Tiden utöver det har jag och StorA spelat Harry Potter på Xbox så
det står härliga till. Försök att lära en femånring att uttala alla
trollformler. I dare you!
Nu heter Wingardium leviosa "det där lila" och Lumos  blir ungefär
"tänd lyset" när jag försöker få han att göra samma saker som
jag vill vi ska göra (alternativt vi måste göra för att komma vidare).

Som tur var är helgen nära!

Det är bäst jag passar på att vila i helgen.
Enligt mitt orangea kuvert måste jag jobba till jag är 68 år och 5 månader...








Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ojdå, låter som att du behöver en lugn helg!? ;)

Jag har inte ens öppnat mitt kuvert än... Vågar inte riktigt få veta hur illa det är men ska ta tag i det nån dag framöver. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Annika

Jag öppnade också mitt kuvert, inte rolig läsning där inte. Bara gneta vidare :(

Hoppas du får en skön och avkopplande helg!

Kramiz

2012-02-09 @ 23:06:50
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, det där orange kuvertet är inte favoritposten, särskilt inte när man kommer hem efter en lång arbetsdag och öppnar det. Se till att samla ny energi i helgen! KRAM Anna

2012-02-10 @ 09:20:42
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tur att jag ännu inte har fått något färgat kuvert! ;) Jag "hotar" mina barn om att DE ska försörja mig,jag har ju försörjt dem i många år nu menar jag... "Pay-back-time", är det inte så det heter? Tror iallafall att det är däråt vi är på väg... Hujedamej.

2012-02-10 @ 12:41:11
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback