Oplanerat bra planerat

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men det känns som
det är en riktigt intensiv period nu med många saker inbokade.

Det som är tur är att det är en rätt bra blandning av
måsten och nöjen. Sånt gör ju alltid hektiska perioder lättare.

Jag brukar alltid beställa en väggkalender lagom till att det
nya året gör sin entré (eller rättare sagt, i goood tid innan).
Denna gång blev det inte så.

Vi har varit utan hela januari, och jag upptäckte att jag saknade
att ha den så jag bestämde mig för att åtgärda detta och när jag
surfade in på sidan var det just nu 20 procents rabatt.

Sweet!


Nu är det bara att fortsätta fylla i för, på gott och ont,
kommer den att vara välfylld framöver.


Om du är sugen själv kan du beställa en Familjekalender
här


Ha en fin måndag!

Frida

PS: Det funkade! StorA trollade tillbaka den förlorade
(eller så kanske det kom en helt ny, vad vet jag).  DS

Kommentarer
Postat av: Annika

det kom en ny, det var jag :) Ha en fin vecka, kram :)

Postat av: Frida

Vad glad jag blir! :D

2012-02-13 @ 12:29:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Fru Lejon

Skriv in den där helgen i Malmö så att du inte glömmer bort det... :-) Har bokat tåget ner så nu är det ingen återvändo på galenskaparnas tonårsfjoll! NKOTBSB 4-ever!! LOL!

2012-02-13 @ 19:46:06
Postat av: ♥ EVA ♥

Himla fin kalender ! Jag gjorde en egen variant på datorn för många år sen och den funkar bra än ! Skriver bara ut några blad då och då och sätter upp på anslagstavlan, så ser man all planering nån månad framåt :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2012-02-13 @ 20:22:43
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag köper också alltid innan det blir nytt år, ett "måste" på köksväggen.

Upptäckte dock i december att jag inte borde vara SÅ tidig för på Coop (säger jag som propsar på att jag bara handlar på Ica!!!) fick man om man så önskade en väggkalender i familjestil alldeles gratis. I och för sig inte lika tjusig som din eller min men GRATIS, jag säger då det. Då kan jag stå ut med lite Coop. ;)

2012-02-13 @ 21:00:48
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Fru Lejon: Tur du påminde mig! Fjortonåringen i mig försöker leva dag för dag, så då är det bra att tanten i mig skriver ner det så att Frida inte missar hela balunsen. :D



Eva: Jag som inte är så pysslig skulle aldrig komma på det själv, fast kanske till nästa år att jag kommer ihåg ditt tips. Kram!



Malin: Aha! Jo, gratis brukar vara väldigt gott. I detta fallet är det dock värt pengarna med tanke på att vi inte har någon dekoration i vårt minimala kök. Man får nåt fint att kika på och samtidigt nåt praktiskt. Det gillar jag!:D

2012-02-13 @ 21:32:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback