Framsteg i sovrummet


Vet ni hur härligt det känns när saker och ting går framåt-varje dag?


Vädret har varit sisådär så sambon jobbar på i vårt blivande sovrum.
El är draget, gipsskivor uppe på väggarna och gipsskivor på golvet lagda likaså.
Medan jag skriver detta håller P och min ömma fader på att sätta upp taket!
Känns såååå underbart!


Gips på väggar

En "mitt i stöket bild":
Vårt blivande sovrum-ständigt pågående projekt.

Det är ju naturligtvis massor kvar!
Men, när resultat börjar synas tror jag att ny energi tillförs.
Jag har en mycket duktig sambo!


Nu behöver lillkillen uppmärksamhet (vilket han naturligtvis ska få.
Idag heter han "gnällobert" ;-)

Ha en skön helg!





Text och bild:© Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det här är ju som värsta följetongen! Och jag väntar med spänning på nästa del! kram!

Postat av: Ingrid

Så kul det är med renovering, roligt med sånt där man märker att det händer bgt.
Min lillr gnällobert har precis somnat han, verkade vara välbehövligt.

2007-08-05 @ 16:18:39
URL: http://attvarajag.wordpress.com
Postat av: Fridasfunderingar

Lisa:Snart kommer nästa...kanske imorgon!? KRAM!
Ingrid:Mycket roligt, men också jobbigt! Skönt att jag inte är ensam om att ha en gnällis ibland!

2007-08-05 @ 17:57:15
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback