Stökigt

Annorlunda tisdagstema denna gång.
Stökigt!
Det är det hos oss nu....
Måste verkligen städa!
Jag tror själv det beror på att att vi är fast i renoveringsträsket så "inget" känns
klart och mycket känns provisoriskt i väntan på att det ska bli som det ska vara "på riktigt".
Det känns helt enkelt inte som det finns någon egentlig mening att anstrända sig.....

Ett ställe som är konstant stökigt är dock vårt arbetsrum.
Även om jag städar upp där med jämna mellanrum så blir det alltid fort stökigt.
Ska göra en ordentlig rensning framöver, så att allt har sin plats.

Visar dock bara en liiiiten bit av stöket (som inte är värst) för annars kommer jag att skämmas ögonen ur mig.....

image260





Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Vicke

Ja det var ett knepigt tisdagstema som du lyckats bra med;)

Postat av: Annie

Att samla saker i högar är jag expert på! Glömmer sedan alltid vad som finns i högen, inte så bra alltid ;)

2007-08-01 @ 10:10:45
URL: http://anniestankar.blogg.se
Postat av: Liza

Hoppade över tisdagstema denna vecka (hann inte)! Du lyckades fånga temat bra!
Kram

2007-08-01 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback