Utmaning "fem saker"




Kulturkoftan
har utmanat mig för ett tag sedan.
Här kommer svaren.

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag: (imorgon för det är sent när jag skriver)

1. Jobba. Helst utan att bli så hemskades trött kring elva att jag vill dööööö....
2. Vila efter jobbet.
3. Beställa brudbukett och dekorationer till borden på festen,
4.Vila och kramas med A och P.
5.Se "Morden i Midsumer" 

Vad gjorde du för tio år sedan?
1998 gick jag fortfarande i gymnasiet. Jag tränade fotboll sex dagar i veckan och
for på läger där jag bland annat såg "Titanic" med dansk text.
Det förtog lätt lite av romantiken....
Blev knäskadad och min fotbollskarriär lades på is.
Det var också året jag gick på min första (dock inte min egen) bal och jag fyllde-och tog körkort.

Ställen jag bott på:
Två städer har jag bott i-Piteå och Umeå.
Uppvuxen i Piteå, men studierna drog mig iväg till Umeå där
jag bott på tre olika adresser.
Numera bor jag och familjen i hus, faktist min mormor och morfars gamla.
Ju längre tiden går desto bättre trivs vi.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Någon jag inte skulle tycka var tråkigt, men ack så praktiskt.; Lösa lånen.
2. Ge bort en del till de jag tycker om
3. Kanske bygga ett nytt hus då det är P.s dröm.
4. Fortsätta jobba, men gå ner i tid.
5. Se till att mina efterlevand fick ta del av pengar innan jag gick bort så jag fick se dem glada medan jag levde.


Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är glada även om du inte ger oss pengar, eller Anton e glad..och jag med =) Kram

Postat av: Helena-hem ljuva hem

2008-07-08 @ 22:49:17
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Oj, jag råkade skicka en tom kommentar här ovan...sorry! Din utmaning påminner mig om att jag har en liknande liggande sedan några veckor tillbaka...måste ta tag i den snart! Kram!!

2008-07-08 @ 22:50:37
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback