Egentid med tusen andra

Maken och jag har varit på roadtrip idag.
Vi åkte naturligtvis till IKEA eftersom det saknas möbler
i de nymålade rummen. Åh så trevligt det var!
Även om Maken får något av tunnelseende och tar älgkliv
när vi är inne i butiken så hann jag ändock kolla på lite mer
än det som stod på listan. Framgång!

Mittenrummet håller på att inredas och utifrån ser det inte
längre ut som vi är på väg att antingen flytta ut, eller in, i huset.
LillA:s rum hoppas jag ska bli mer bebott imorgon, men nu
är vi båda trötta och för mig hägrar "Morden i Midsomer".

Bästa idag var ändå att spendera tid tillsammans bara vi två,
ömsom surrande, ömsom njöt vi av tystnaden.

Ha en trevlig kväll vänner!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback