Törstig?

Hejsan hej!
Tänkte sätta mig ner i lugn och ro och skriva, men tji fick jag. Vi får besök snart meddelades per telefon så det är dags för mig att börja koka kaffe!

Familjen har haft en fin dag i Luleå, och lite har inhandlats, men inte mycket som är värt att visa här (om nu inte någon är våldsamt intresserad av fyra burkar träolja och trärent). Skämt å sido, har faktiskt köpt två grejer men de får ni inte se nu för jag är snål ;-)

Tänkte bara visa denna fina bringare som gör vattendrickandet (som jag gör mycket av numera) lite högtidligare.

image102
Foto: Privat
Bringaren heter "Brygd", kostade 59 kr och inhandlades på senaste IKEA-resan.
Glaset är kanske mindre intressant, är från en lokal butik som numera gått i KK. De finns
dock på Överskottbolaget också har jag sett. Fint så det förslår.... ;-)


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Thea

Vilken fin bild. Fin tillbringare och fint i bakgrunden, ser mysigt ut.

Ha en go helg!

Postat av: Mariakoden

Åååå...så fin bild!
Värsta fotografen juh!!!
Jo du, Vardagslycka är en liten rackare....=)
Mitt i rondellen stod jag men hon brummade bara förbi....
Hoppas du har det skönt i helgen... Kommer nog sitta här ett braaa tag!!
Kram!!!

2007-04-20 @ 22:16:56
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Thea: Tackar! Detsamma (alltså ha en go helg)
Mariakoden: Vilken skurk hon är! ,-) Jag har skällt på henne! Ska lämna datorn nu, för jag har redan suttit här länge ;-)

2007-04-20 @ 22:39:51
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Liza

Frida, jag har inte lurat Mariakoden.. så det så.. har väntat på henne i flera timmar.. fryser!!!
Vilken fin bild!
Kram!
Liza

2007-04-20 @ 23:56:36
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Liza: Stackare! Stått där i flera timmar! Fast det var inte det jag menade, jag menade att du "lurat i henne mums-mums". Haha! Bra jobbat!

2007-04-21 @ 10:18:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback