Helgen är över!

Ja, så var helgen över för denna gången. Vi har haft en riktigt mysig helg måste jag säga, mycket på tu man hand.
Bland annat sov A borta för första gången sedan han kom till jorden.
Vi konstaterade att det är konstigt att trots att vi båda sett fram emot att få fara iväg själva så tänkte vi massor på honom. Idag när jag då fick se honom sken jag som en sol. Han var dock måttligt road, så jag antar att han klarade separationen mycket bättre än mig och P.

Nu ligger dock min ängel och sover i rummet bredvid och jag kan höra hans lätta snarkningar genom väggen.
Ordningen är återställd!

Veckan som kommer är ovanligt oplanerad. Jag hoppas på sol så att jag och A kan ta långa, trevligt promenader. För ordningens skull så står jag för att gå och han för att ligga snällt i vagnen (och helst sova).

Nu, starta en tvätt och lite kvällsfika.

image38
Den tomma sängen som mötte mig imorse då jag steg upp...



 

Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Thea

Åh, en sån mysig liten vrå för lillkillen! Vad har du för spjälskydd? Jag har ett från Ikea men det är värdelöst, eller så var det ett måndagsexemplar vi fick :)
Trevlig helg!

Postat av: Frida

Thea; Det är ett spjälskydd som är från IKEA. Är ju så mjukt så nu när A rör sig så hjälper det inte så mycket. De kanske bara tillverkar måndagsexemplar? ;-)

2007-03-12 @ 00:04:31
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Moster

A var så snäll och han och moster bara mös tillsammans MEN han saknade såklart sina föräldrar, men bara lite ;) kram

2007-03-12 @ 00:26:58
URL: http://emmabogren.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade ni det trevligt i luleå då?
Kramar

2007-03-12 @ 17:51:32
Postat av: mamma

Han är för go Lille A! Kanske ska den ömma mormodern (jag) tillverka ett nytt spjälskydd åt honom? Det gjorde jag när ni var små.. sydde själv alltså!
Kram

2007-03-12 @ 19:39:29
Postat av: Thea

Tack för din fina kommentar på Moi inlägget. Det är en liten kille på 4½ år, son till nära vänner till oss som är sjuk. Det är väldigt jobbigt nu. Tack för dina fin ord. Kram!

2007-03-13 @ 10:41:51
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback