Äntligen hittade jag det jag sökt efter!

Godmorgon bloggisar!
Har varit uppe sedan före fem idag, så för mig är det väl nästan god middag! ;-)

Har haft så mycket skoj för mig, så jag har knapp hunnit sitta vid datorn alls, men nu är jag tillbaka! Nu låter det ju som jag varit borta jättelänge, men det är väl en och en halv dag egentligen. Hmmm.....lite varningstriangel på att jag upplever det som jättelänge. Å andra sidan ska ju varningstriangel plockas bort så jag kan andas ut! ;-)

Igår var jag, sonen och min mor i Luleå, bland annat för shoppingens skull, men också för att modern hade andra ärenden där. (Den uppmärksamme kanske känner igen scenariot från en annan av våra fina bloggare, och ja, jag är mellandottern....*stolt*. The cat is out of the bag.)
Det var en underbart fin dag!!!! Äta gott, prata mycket, skratta mycket!
Som vanligt när vi träffas! :D
Sonen fick en del presenter, kommer att visa dem framöver!

Passade på att köpa en massa saker när vi ändå var i väg.
Vi hittade till en inredningsbutik jag förr aldrig besökt,
QL inredning, och där stod den:

TOALETTRULLSHÅLLAREN!

Att man kan bli så glad över någonting är ju nästan piiiinsamt....men å andra sidan så har vi haft följande lösning så ni kanske förstår min desperation?!

Tidigare stod den....


Men från och med nu kommer det att vara så här!

Mycket snyggare nu!




Dagens bästa var att butiken hade halva priset på allt utom möbler och belysning så att säga att det var ett riktigt fynd är ingen underdrift. Nedsatt från 695 kr (vilket jag aldrig hade köpt den för, är ju inte gjord av pengar) till 347:50 riksdaler.

Gjorde lite andra småfynd också just där, men jag tänkte inte avslöja allt på en dag så ni får ge er till tåls!

Gårdagen sammanföll också med sambons födelsedag, så han fick naturligtvis denna i present, tillsammans med dessa:

Presenter till sambon


Avslöjar innehållet inom kort!
Blev många löften om följetångar i detta inlägg. Måste vara personligt rekord!

Idag ska jag och fika med en vän och henns son på ett ställe jag ännu inte besökt.
Är enligt ryktet mycket trevligt.

Ha en skön fredag och en fin helg!




Bild och text :© fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Wow så himla praktisk toarullshållare ! Brukar vara att vad än man har så har man rullen lös ändå...hihi !
Ha en underbar Pingst-och-Mors-Dags-helg !
JÄTTEKRAM EVA

Postat av: cleo

Den som söker han finner! Trevlig helg!

2007-05-25 @ 12:01:21
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Thea

Snygg toarullshållare!
Och vilka fina paket!! =).
Ha en riktigt go helg/kramiz

2007-05-25 @ 12:08:51
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Liza

Tack för igår! Härlig dag!
Kram!

2007-05-25 @ 12:32:52
Postat av: Fridasfunderingar

Eva: Jag tror det kommer att bli rätt bra, men tiden får utvisa!Ha det underbart du med!KRAM!
Cleo:Så sant som det är sagt.Trevlig helg du med!
Thea:Skoj att du tyckte om hållaren och paketen.Kanske avslöjar jag innehållet imorgon? Trevlig helg! KRAM!
Liza: Tack själv!!!!KRAAAAM!

2007-05-25 @ 18:18:38
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: MO

Vilken fin hållare, kul när man hittar det med stort D....Känner så väl igen mig med mammashopping, hihi. Man måste nog ha en rackans bra smak....eller vad tror du??? Låter som ni haft en bra dag, ha en trevlig helg, Maria

2007-05-25 @ 20:27:30
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Mo:Skönt att det är någon annan som också faller i mammashoppingsfällan! *pustar ut* Definitivt har man bra smak! Rätt uppfattat, det var en sååå bra dag! Ha en trevlig helg du med!

2007-05-25 @ 22:26:01
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Liza

Hej bruden!
Du har en utmaning - kolla in min blogg! Anta den om du vill!
Kram!

2007-05-25 @ 22:40:20
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Vicke

Vad kul med en dag i Luleå och deras Inredningsbutiker. Vad länge sen jag var på Ql ...
Nu förstår jag sammanhanget med släktskapet, härligt!
Trevlig helg!

2007-05-25 @ 23:17:36
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Harebra!!!
Ses om en vecka drygt!
Kram!!!

2007-05-26 @ 00:34:13
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Liza: Den är antagen. Måste bara fundera lite först!
Vicke:Det var väldigt skoj! Ang släktskapet så var det dags att "avslöja" oss. Det som kändes rätt först började nu känns konstigt. Trevlig helg du med!
Mariakoden: Ha en fin resa! Kommer att sakna dig! Kram!

2007-05-26 @ 08:24:17
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback