Beach 2007...eller hur det nu var.

Det var nödvändigt, men inte det roligaste jag gjort. Åtminstonde inte initialt.
Prova bikini.
Hur skoj är det på en skala?

Gick först till en sk "vanlig" affär. De hade en bikini jag kunde ha, men den var inte ens snygg.
Så jag tog mod till mig och gick in på en lokal underklädesbutik. Numera kommer jag alltid att gå dit. Underbar service, hade minst tio alternativ med mig in i själva provhytten. Sen var det en ärligt butiksbiträde som sa vad hon tyckte, och vi var helt överrens. Det stod mellan denna och en annan, men då fick plånboken avgöra.
Kände mig faktisk fin i den.

image138

Bikini av märke Trofe, inhandlat på Shop Intim för 279 kr.

Fick en present på köpet också. Nåt jag aldrig hört talas om, badpåse. Ser ju jättesmart ut!
Aldrig mer blöta kläder i väskan!


Trots dagens regntunga skyar så går vi ju mot ljusare tider. Även lillemannen våran känner av detta, så det var bara att göra någonting åt saken. Fick tips om dessa solglasögon för barn. Verkar vara hur sköna som helst, sitter bra och ger ett skönt ljus.

195162-140

Solglasögon för barn av märket Polaroid. 275 kr på Synsam (Boströms Ur&Optik)

Nä fy! Här sitter jag och Roomservice har börjat! Sen blir det Top Model....pinsamt men sant. Jag är fast!

Kram på er alla fina människor!

Just ja!
Nasse tackar för alla fina kommentarer. Jag har besvarat era kommentarer i förra inlägget!



Kommentarer
Postat av: Thea

Bikinin är GÖRSNYGG!!! Nu är du redo för sommaren. Jag har faktiskt inte tänkt bikini ännu, får ta tag i det innan storlekar och modeller tar slut.
Bra glasögon.
Ha en bra tv-kväll nu!

Postat av: Liza

Wow! Supersnygg bikin! Vet när jag ska våga åka och prova ens.. ska besöka samma affär som du eftersom de har urbra service!
Fina glasögon till lillen!
Kramis!

2007-05-09 @ 21:19:39
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Liza

Hmmmmmm! Vet inte när jag ska våga...
Trött! Slut! kan inte stava!
Kram

2007-05-09 @ 22:49:21
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: cleo

Oj, oj, oj,nu blundar jag, vill inte tänka på bikini... Hjälp! :-)

2007-05-10 @ 08:48:00
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Fridasfunderingar

Thea; Tycker du det?! Vad roligt! :D Jo, jag är redo iaf.Tv-kvällen var kanoners!
Liza: Tack! Kul att du tycker det!Gå dit, de var sååå bra!
Liza igen:Du vågar!!!Fast du kanske ska krya på dig först?! Nog kunde du stava!
Ckeo: Det ville inte jag heller, men jag tog tjuren vid hornen.....:D

2007-05-10 @ 17:37:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Karolina

Snygg bikini!! Vet inte om jag vågar ligga brevid dej på stranden i sommar om du ska vara sååå snygg! Själv har jag bara kollat på bikini ännu, inte vågat prova.

2007-05-13 @ 13:40:21
Postat av: Fridasfunderingar

Karolina: Såklart du vågar!!!!Så du ska komma hem!!!!*hoppar och studsar* Kram!

2007-05-13 @ 19:24:28
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback