Some good, some bad

Jag har haft ett par ganska bra dagar i veckan.
I alla fall två och en halv.
Början av veckan var riktigt...hemsk.
Tårar utan orsak.
Hur förklarar man det för en karl???
Tur att många härliga kvinnor runt omkring mig inte behöver
veta varför då jag inte visste själv.

Idag sitter jag här med halsont och konstiga utslag på tungan.
Men, nåja. Det lär väl inte döda mig.
Sonen är lite småhängig.
Hoppas det inte blir nåt ordentigt av det.

Skönt i alla fall att det i alla fall är helg!

Ikväll är det mys med familjen.
Imorgon kommer min barndomsvän med man på besök.
Söndag har vi konsert med kören.

Jag tror det kan bli en härlig helg.

Helgkramar till alla underbara människor där ute.


En dag i taget.....

image519



Text och bild: ©Fridasfamiljefunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

*kramar om* gissar att du bara längtar efter mig så otroligt mkt! ha nu en underbar helg! imorgon blir det IKEA, weeii!! =)

Postat av: L I S A

Vad bra att alla dar inte varit dåliga. Det är ju alltid något! Jag tror att det är bra att gråta, ut med det bara...önskar att jag kunde låna ut nån bok åt dej..en bok brukar alltid pigga upp lite. Ett tips om ni har bacillusker som "färdas runt" är att köpa esbertiox. Finns både på apotek å hälskost. Bra även till lilla sonen, vi klarade oss från rör i öronen tack vare det! Det är jättebra för att bryta den onda cirkeln av återinsjuknande. Kraaaaaaaaaaaaaam på dej bästa Frida!

2008-04-18 @ 18:47:37
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Ann

En stor kraaaam till dig.

2008-04-18 @ 19:03:21
Postat av: Anna

+ en syster som behöver duscha....

2008-04-18 @ 19:22:38
Postat av: EVA

Ha en underbar helg vännen och hoppas att du snart känner dig piggare !
***
KRAAAM EVA

2008-04-18 @ 21:27:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Helena

Skönt att veckan inte blev helt pissig i alla fall!! (-:
I "fallet" med att måsta veta orsaken till varför man gråter så fungerar jag nog (tyvärr) lite som en man när det gäller det där. Jag vill nog väldigt, väldigt gärna försöka hitta en rimlig förklaring till gråten- både när det gäller mig själv eller någon annan...
Måste nog lära mig att det inte alltid behöver finnas någon egentlig orsak till att man är ledsen!
Ha en skön helg!! Kram!

2008-04-18 @ 22:05:20
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Kör-Anna

Jobbigt att försöka förklara varför man gråter eller mår dåligt när man knappt vet det själv ibland. Sambon står alltid som ett frågetecken när hormonerna sätts ur balans en gång i månaden.
Ser fram emot söndag trots att min hals har gett upp och krasat ihop.
Kramar

2008-04-19 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback