Spänningen stiger!

Dagen innebar en resa till Haparanda/Tornio.
Eller IKEA och Alko.

Vi "sparade" nästan 20 %, (ca 1600 kr) på att
handla vuxendricka på andra sidan gränsen.
Dagens bästa fynd var annars "Knoppa" lakan för 15 kr/st.

De ska få tjänstgöra som dukar på bröllopsfesten.
Sparade 1800 kr jämfört med att handla pappersdukar på
Pappersgrossen.Grymt nöjd!

Dagens bästa möte: Träffa Läna. Tack för kramen!

När jag kom hem väntade ett brev i brevlådan-och ett vid datorn.
Alla passar inte.
Spänningen stiger.
Börjar dock inse att det kommer att ta ett tag innan pusslet är komplett....



Kan också skvallra om att igår så skrev jag ut vigselprogrammet, vilket jag
och min kompis Anna ("kör-Anna) ska se till att fixa med lite dekorationer.
Ska dessutom ta tag i detta med bordsplaceringskorten.
Letade som besatt efter någon billigt och snyggt sätt att sätta fast korten på.
På välkända Husmusens sida fick jag tipset att sätta fast dem i gaffeln.
Funderar på att sno det.
Om festkommittén tillåter.
Fast den är bortrest.

Förvarnar också redan nu att när jag skriver kommer det nog
att bli mycket bröllopssnack.Kan ni klandra mig?Bara 18 dagar kvar......

Har också kirrat en "vi-gifter-oss" annons i lokala världsbladet så snart blir
det offentlig kunskap för alla kring när och var allt ska ske!


Nä vänner. Nu har jag surrat nog för idag.
Vid tillfälle visas lite andra inköp från IKEA.


Kram!


Text samt nedre bild:©Fridasfunderingar.blogg.se
Övre bild:
www.ikea.se

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är nästan lika nyfiken som dig vad det kan stå på pusslet när det är färdiglagt :-)

Postat av: Ulrika G

Vi var på bröllop förra helgen, och där hade dom gjort hjärtan av papper m namnet på som man satt på glas kanten. Det var jätte fint.. Hoppas att ni hade det trevligt i lördags :)

2008-07-29 @ 21:44:02
Postat av: Karolina

Du får väl kolla på bröllopstorget.se där finns den nog en hel drös med förslag. Vad trevligt att ha gjort en liten utflykt! Kram kram

2008-07-29 @ 23:00:23
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: SvBG

Läcker grej, det där med pusslet :-)

2008-07-29 @ 23:58:15
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: Junitjej

Vad kul att du ska gifta dig!

2008-07-30 @ 08:05:24
URL: http://junitjejen.se
Postat av: L I S A

Men så smart! Att ha lakan!

Det hade vi aldrig tänkt på!

Vi h y r d e linnedukar och porslin.....gissa om det blev billigt??? Näe, inte värst.....och OM du vill finns det färdiga placeringskort att köpa men det där med gaffeln lät ju huuur smart som helst!

Vad coolt att det är så nära, hinner precis läsa dina rapporter innan vi drar på 15 dagars all inclusive.....ha det gott!

2008-07-30 @ 10:07:31
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Fridasfunderingar

Isabelle:Känns skönt att det är någon fler än jag som är nyfiken!

Ulrika:Tack för tipset. Hur jag gjorde kan du se i dagens inlägg.

Karolina:Läste där.Fanns förvånandsvärt lite uppslag....eller så är jag bara dålig på att leta.

SvBG: Väääääldigt skoj!Påhittigt minsann! Bara gömställena är ju en njutning i sig.

Tänk att öppna badrumsskåpet för att borsta tänderna och hitta ett kuvert istället.Nice!

Junitjej:Tycker jag också!:)

Lisa:Oj.Det måste kostat hur mycket som helst!!!Har tillverkat placeringskort idag. Bara hjärtan som saknas. Och att dela dem. Låter rätt trevlig med en all-inclusive också!



2008-07-30 @ 18:16:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lena

så roligt det var att träffa dig!!! det var ju skitlänge sen! och vilken kul grej till möhippan!!! håll mig informerad!!! kram!

2008-08-02 @ 08:21:50
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback