Bloggtyp

Såg på Marias blogg att det fanns en rolig sida där man
genom att ange sin bloggadress fick se vilken bloggtyp man är.

Jag blev så full i skratt när jag fick resultatet.

Idealisten




"Människan i främsta rummet!"


Idealister är framförallt intresserade av människor och relationer - men på ett abstrakt plan. De återfinns ofta som exempelvis präster, psykologer eller politiska förkämpar för bättre världar. Mahatma Gandhi är den kanske mest kända Idealisten. Moral och andlighet är exempel på abstrakta människoorienterade begrepp som Idealister dras till - och ägnar en oerhört stor energi åt. De är ofta entusiastiska och fantasirika - och mår som allra bäst när de får möjlighet att hjälpa andra människor utvecklas.

Idealister har en talang för kreativa lösningar och relationer vilket gör att de ofta trivs bra med arbete som innebär att att snabbt sätta sig in i och lösa kommunikativa problem. Typexempel på detta är att arbeta som kommunikationskonsult, där de föredrar den första kreativa fasen och kundkontakten framför att planera och genomföra delmoment.

Hämtat härifrån



Idag var världens bästa Sven-Bertil här och vi hade vigselsamtal.
Nu längtar jag massor till dagen D!


Närmaste dagarna är späckade av roliga saker.
Torsdagkväll-rep med kören inför vår stora konsert i juni
Fredag-partaj med jobbet
Lördag-partaj med kvinnliga släktingarna på mammas sida.
(och träffa min vän Karro som är hemma i helgen)

Se till att han en trevlig helg ni också!



Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Petra

hihi, jag gjorde oxå bloggtyp testet.
Jag blev vårdaren.

stämmer ganska bra på mig.
ha det gott

Postat av: Anna

Åh, ni kommer att få en fin vigsel med bästa prästen Sven-Bertil! :-) Han var min konfirmationspräst hemma i Malå och bättre eller roligare konfirmationstid kunde vi inte ha fått. Ha en bra dag! Kram Anna

2008-05-29 @ 10:24:12
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Lena

åh, sven-bertil vigde oss också, han är den bästa av bästa. vigseln kommer att bli jättefin! det drar ihop sig nu! gaaaah! :)

2008-05-29 @ 10:47:16
URL: http://www.lenajl.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi...det testet måste jag testa!?=)Förstår att d längtar till bröllopet...måste vara underbart!Ha en trevlig helg du me, kramar emmsan

2008-05-30 @ 00:16:06
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Maria

Sven-Bertil döpte Sanna, han var toppen! Jag blir lite avis, jag vill också planera bröllop, det är ju sjukt kul!!! Skulle gärna gifta om mig, ja med samma man såklart, för det var en underbar dag.
trevlig helg!
Kram Maria

2008-05-30 @ 09:40:46
URL: http://maria-75.blogspot.com/
Postat av: Iris med kaoset

Tack för tipset, jag blev en vårdare, och det stämmer ganska bra också :)

Kolla in min tävling!
Ha det bra!

2008-05-30 @ 18:53:58
URL: http://inredningskaos.blogspot.com/
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Jag gjorde också bloggtestet och blev vårdaren. Stämmer till stor del, särskilt yrkesmässigt!
Ha en fortsatt bra helg! Kram!

2008-06-01 @ 07:37:03
Postat av: L I S A

Jag gjorde testen två gånger, och blev både vårdare och tänkare......lustigt....ha en bra vecka!

2008-06-01 @ 11:50:58
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback