Grönt ÄR skönt

Mitt stackars mittenrum utan mening eller mål har fått lite TLC.
Inte en dag för tidigt.
Många dagar för sent.
Genomfördes förra helgen.
"The room currently known as Mittenrummet"
har egentligen inte haft en röd tråd sedan det användes som barnrum.
Då var det å andra sidan gode [tajkon] (känt Fridaordspråk)

Med lånekappa från mamman med Smak och
exklusiva Dollarstore längder tidigare kända från vardagsrummet
blev rummet som nytt. Snart ska nog en julgran adderas där inne också
Som sagt. Grönt e skönt!



Vet ni vad mer som är skönt?
Att ligga på soffan efter den roliga gårdagen.


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Det där tyget är så fint!!!!!



Lyllo dig som har en mamma med smak.....



Kram!

Postat av: Jenny Lidman

Nejmen hej Frida! Vad roligt!

Det tog mig en stund att lista ut vilken Frida du var, har ett par Fridor i mitt liv hihihi. Men när jag läst o tittat på bloggen ett tag och kom till era bröllopskort förstod jag! Grattis till make :) och vilken fin blogg du har! Kul att man kan hitta till gamla vänner såhär i cyberspace, va...!

Var bor ni förresten?

kram, grattis o ta hand om er!!

Jenny

2008-11-23 @ 15:08:58
URL: http://jennyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback