Bil åt barnet

Det faktum att vår son är väldigt inne på bilar (speciellt FILMEN med
tillhörande karaktärer) är väl ingen nyhet.
Med det i åtanke har  jag länge haft en idé om att "omvandla" hans säng till en
bil. Med tanke på hur fruktansvärt dåligt och otränad jag är på att pyssla blev
resultatet över förväntan.

Förebild

Bild hittad här


Före bild


Efter bild
 
 


På tal om "Bilar" så står numera sonen och pekar ut alla figurer som han INTE har när filmen rullar.
Mitt svar?
Skriv upp dem på önskelistan.
Tills dess får han väl leka med de miljontals han redan har.
Det enda positiva med det är att han faktiskt leker med alla då och då.


Tanken var att detta inlägg skulle få vänta till imorgon, men si då kommer
det mer barnrum. Jag och Maken gjorde en gemensam ansträngning
(han jobbade-jag pekade) och sonen hoppade av förtjusning när han såg resultatet.

Återkommer med det imorgon som sagt var!

PS:Jag räknar med att åtminstonde Sven-Bertil fattar humorn jag gömt i inlägget DS
Trackback