Måste börja med att tacka...

...för alla gratulationer och kreativa namnförslag.
Vi kommer inte att överväga någon av dem, men det var rolig läsning :)

En del har frågat hur jag mår och svaret är: Sådär.
Mår väldigt illa, men fick för ca tre veckor sedan en medicin
som kapar topparna på illamåendet, vilket gör att jag fungerar
ganska bra. Mycket lukar illa och jag har svårt att äta, men har en craving på
småcitrus (satsumas och clementiner). Hälsosam craving måste
jag säga, förutom att jag är känslig för citrus. HAHA!
Har också lite problems med ischiasnerven, men sjukgymnasten
hjälper mig med det så det ska nog ordna sig!

Jag och maken har redan funderationer på hur vi ska göra
framledes med rum och sånt då tre blir fyra.
Förmodligen får sonen nytt rum, och därmed flytta in i nuvarande
datarummet. Inget är bestämt än, men jag skulle tro det blir så.

Dock är ju omflyttning rätt så långt bort så ibland ger jag mig in
i krigsbunkern (läs: A:s rum) och resar i röran.
Nu senast möblerade jag om lite också, genom att flytta bordet
som stått framför fönstret mot väggen. Detta gjorde jag mest för att 
han numera leker med playdoh i tid och otid och
det fastnar i bilmattan och är assvårt att får bort.

 

Nej. Det är inte lika bortplockat idag. Hurricane A har dragit in igen...




Kommentarer
Postat av: Nybliven

Har ju inte grattat än så här kommer ett GIGANTISKT GRATTIS från mig!!! Så kul med en liten bääääbis!!! Min har redan hunnit bli stor och nu vill jag genast ha en till. Kommer den omtalade klockan aldrig att stanna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback