Unik box?

Jag har varit uppe på vinden idag och letat som en tok!
Målet för mitt sökande var min "Uniqabox".
Maken visste inte var den kunde tänkas vara.

Andra svängen jag var uppe hittade jag så den tillslut.
Jag ber Maken komma och ta emot eftersom den inte
får vickas på grund av innehållet samt att jag skulle ha
ner lite till grejer.

Maken( frågande): Var är Unikaboxen då?
Jag( dumförklarande): Den är ju där.
Maken (dumförklarande): Men Frida det där är ju ingen Unikabox.
Jag (dumförklarande, trotsigt och pekande) Johooooo! Det står ju där!

"Min Uniqabox"






Resten av världens unikabox (om google har rätt):



Tydligare bevis på att jag har rätt:



HA!


Kommentarer
Postat av: Karolina

just ja, därför jag kände igen det.. men vad var det egentligen?

Postat av: Maria Sjödin

Å den där kommer jag ihåg, har du kvar tröjan med?

2010-08-25 @ 06:56:21
Postat av: EVA

Håller helt och hållet med DIG !!!



***



KRAAAM EVA

2010-08-25 @ 09:18:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Karolina: Ett projekt för att ungdomar inte skulle dricka alkohol eller röka. Man fick skriva kontrakt och fick lite grejer i lådan plus rabatter på en del grejer vill jag minnas

Maria: Nej, den är inte kvar. Har du kvar din?

Eva: Word! ;-)

2010-08-25 @ 12:26:52
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Iris

Din va lite mer färgglad i alla fall :)



kolla in tävlingen hos mig!



kram /iris

2010-08-26 @ 07:40:32
URL: http://inredningskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback