Lyckade utflykter i Lycksele

Vår heldag i Lycksele inleddes med en tripp till djurparken.
Där trillade ni bakåt av förvåning va?!
I år var vi så smarta så kidsen och karlarna åkte tåget runt och
kikade på djuren så vi slapp gå backe upp och backe ner.


Killinggänget


Kultinggänget


Kaninhänget


Getgänget


Björnligan


Jag och syrran passade på att dricka kaffe och mata LillA under tiden.
Samtidigt fortsatte vår djuriska upplevelse.
Bin till förbannelse, men de brydde sig inte om oss alls.


Tror ändå att kidsen uppskattade Lyckolandet med tillhörande
lekland bäst. Imponerande hur de lyckas klättra överallt,
och hur modiga de har blivit jämfört med tidigare tripper.

Det var sjukt varm denna dag så därför fick
Ansiabadet ett besök på eftermiddagen.
Barnen tyckte det var skoj att bada, men det
var tydligen kallt i vattnet för de hackade tänder
och läpparna blev blå.
Så var det för de vuxna också.
Utom för mig.
Jag som är värsta badkrukan trivdes som
fisken i vattnet och hade kunnat vara i hur
länge som helst! Tror det är hormornerna som
gjorde detta möjligt. Me Like!


Jag på badet!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söta :)

Postat av: Lenajl

Vi har ju oxå vart där! Vi tog oxå tåget. Men detalj efter 150 meter, så vi fick gå allafall... :)

2010-07-18 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback