Hål i väggen

Nu syftar jag alltså inte på tvprogrammet med liknande innehåll.
Det är helt enkelt vad vi har: ett hål i väggen.



Inte snyggt, men det ska ju byggas igen. Väldigt snart hoppas jag (och tror)


Maken badade badtunna igår kväll.
Själv la jag mig vid halv elva och stoppade i öronpluggar.
Tanken var att jag skulle få lite sömn så jag orkade med nattpasset.
Maken skulle buffa på mig när han la sig så jag skulle ta ur dem och
således höra LillA.

Misstänker att maken var vaken länge för jag vet att jag tog ur pluggarna
någon gång inatt men väcktes inte av LillA förrän vid sju.

Jag har således fått sova en hel natt i ostörd sömn.

Om jag inte redan var gift skulle jag gifta mig igen-med samma karl.


Hoppas ni får en fin dag!
Själv drar jag med mamma till grannstaden för klädshopping.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, vad härligt att du fick sova!! Vilken ängel till karl du har!! ;)

Å, klädshopping lät inte helt fel det heller!! ;)

Hoppas ni hittar nåt!

Kramen, Maria

Postat av: Maggan

Gift dig igen vetja ...det fungerar:-) kraaam

2010-05-17 @ 08:24:53
Postat av: Linda

Vilken tur att du gifte dig med rätt karl på en gång....

2010-05-20 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback