Motverkande kroppsdelar

Jag har städat min garderob.
Nu ekar den tom.
Alla mammakläder är borta och en del
kläder av modell "sunkiga" har fått gå
till de sälla jaktmarkerna.

Jag är i desperat behov av byxor.
Går nämligen fortfarande omkring i de omsydda jeansen
med tubtopp för inget annat går att ha.

Problemen är många.
Ett är att med vissa byxor trycker mot operationssåret.

Om de är tillräckligt höga för att missa såret så är antingen
min mage för stor, eller min rumpa.

Jag tycker seriös att mina kroppsdelar borde samarbeta
litegranna faktiskt.

Tur att jag ska bli lyxhustru nu (paus för gapskratt) så jag
kan ta makens kreditkort och shoppa loss.
Eller så tar jag mina sparade pengar och drar till grannstaden
till helgen. Vad sägs mamma?
Jag är desperat behov av smakråd.



Kommentarer
Postat av: LenaJL

Kan du inte avvakta nån vecka eller två så kan vi shoppa loss tillsammans! såklart med pengar som vi inte har. Men det får våra män bjuda på eftersom att vi har fött barn. Då är man värd det. :)

Min kropp, i normalt tillstånd, är en lååång rygg som gör att alla tröjor är för korta efter en tvätt. Så då visar jag alltid rumpan. Jag hatar det. jag hoppas att det förändras efter graviditeten. Men hur sannolikt är det att min rygg blir kortare?! Var glad att du har för stor rumpa. ;)



kram !

Postat av: Liza

Vi får höras... jag följer gärna!

Är hemma - ryggen är paj... så orkar jag bara så!

Kraaaaaaaaaam!

2010-05-10 @ 16:11:36
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback