Skrämmer mig själv

StorA har varit på dagis idag ett par timmar då Maken arbetat.
Jag och LillA var således ensamma hemma.
När jag står på lilltoan och gör mig i ordning hör jag
plötsligt en mansröst som talar- i huset!
Skojar ni att jag blev rädd!
Inser ju att det inte är LillA som hoppat fram i utvecklingen
på bara några minuter så jag gläntar på dörren.
Vågar mig försiktigt ut och rösten blir starkare och
därför prövar jag ett försiktigt "Hallå?"

Vad det var?

Klockradion som jag ställt.

Detta för att jag i min enfald trodde jag kanske
skulle försova mig och missa utvecklingssamtalet på dagis annars.
Humor!

För att vara korrekt så var det Roger på RixMorronZoo som skrämde mig.

Första gången han kan har skrämt någon överhuvudtaget misstänker jag.





Kommentarer
Postat av: Ingela

Så här i efterhand kan jag tänka mig att du tyckter att det var ganska kul, men usch vad läskigt det måste ha varit för dig. Skulle inte vilja vara med om det själv.

Postat av: EVA

Hihihi ! Förstår dock att du blev skrämd...men rätt kul var det ändå...



***

KRAAAM EVA



:)

2010-05-25 @ 18:11:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Iris

haha vad roligt! Tack för skrattet :) Du är inte ensam om att vara knasig ibland.. :)



kram /iris

2010-05-25 @ 20:55:39
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja vissa gör vad som helst för att få något att blogga om... ;))

2010-05-26 @ 00:25:26
Postat av: Frida

Ingela: Definitivt efteråt, inte då. Huga!

Eva: Ja. Hade ju varit värre om jag skrämde mig själv då jag tittade i spegeln eller nåt :)

Iris: Jag är väldigt ofta knasig.

Linda: Absolut :) Undrar vad jag ska hitta på för att skrämma mig själv imorgon? Hmmmm....

2010-05-26 @ 10:55:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback