Fashionista?



En fråga.
Nu när jag shoppat som en tok betyder det att jag måste starta
en modeblogg? Ryms det en till i ModeSverige?

En liten petitess i sammanhanget är ju att jag bara shoppar ca en
gång i halvåret, och egentligen inte är intresserad av mode.

Jag har dock sett alla avsnitt av Project Runway och Americas Next Top Model så
det borde ju ge mig en edge.

Sen att jag bara shoppar  en gång per halvår ger ju mig en ypperlig möjlighet att
dra igenom vår/sommar nyheter och i nästa inlägg höst/vinter.

Dagens outfit kan jag ju också bjuda på.
Vad sägs om White-trashlooken, Soffliggare a la mode, trädgårdsstassen och
beachbum 2010? Blir nog storsäljare hela bunten.

Nå vad sägs?
Läge att starta "Fridas fashionblog"?


Kommentarer
Postat av: Anna Bogren Dalberg

You are fierce!!!!!!!!!!1

2010-05-18 @ 13:23:39
Postat av: Nadia

Haha ja du är som alltid rolig du :)

Alltså, jag visar ju kläder ibland om jag shoppat nytt och sådär, och personligen tycker jag ju de är ganska roligt att se vad andra köper! :) Helst när man inte känner varandra Irl så blire ändå lite mer kul! Så: Ja, visa gärna dina två inlägg om år med inköp ;) Kram!

Postat av: Karolina

yes please, skulle följa den med glädje..

2010-05-18 @ 18:15:41
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: EVA

Gör du det så lovar jag att följa den slaviskt !!!



***



KRAAAM EVA



:)

2010-05-18 @ 19:08:26
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hörrö, du missade "dagens amningsoutfit" som kategori...kommer tillsammans med "free milkstains" ....mjölkfläckeriet har tackochlov upphört, men amningsoutfiterna kvarstår...



annars kan man också ha "poop-colour of the day" ibland har man tur och kan få den färgen på dagens outfit....



hoppas ni har det gott, såg FINA sönerna i tidningen, vilka gullungar ni har!



kram, L

2010-05-19 @ 14:32:27
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Linda

Men såå fin , när får vi se den på?

2010-05-20 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback