Bland det dummaste jag hört

Maken har ingen brist på Whisky om jag säger så.
Hyllplanen vi köpte enkom för detta dignar under tyngden
av Single Malt Whiskys.
Dock har jag varit tydlig med att mer än vad som ryms här
ej får inhandlas.



Upptäckte dock detta idag:



Ser ni det???


Inte mindre än två flaskor har flyttat in på fel ställe.
TVÅ!

När jag påpekade detta för Maken log han lite och sa:
Men de är ju faktiskt "Blended".

Som om det skulle vara nåt försvar.



Jäkla Whiskyrasist.....



bloglovin


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag har bara EN flaska whiskey jag...

Men den lär bli långlivad inne i ekskåpet. ;)

Om jag inte bjuder bort den förstås...

Postat av: Micke

Jag kan ta några om du vill bli av med dem Frida... =)

2010-11-28 @ 00:41:56
Postat av: Frida

MalinaB: Om han då drack upp någon någon gång, men han provsmakar och sedan står de där i väntan på evigheten... :)

Micke: För mig är du välkommen att hämta när du vill. Förutsatt att du inte också är Whiskyrasist?

2010-11-28 @ 09:54:25
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, jag har ju en whiskyfantast hemma jag med men han ligger i lä... Så jag ska inte klaga nå mer... ;)

Men vad gäller att hålla sig till avtalet så tycker jag minsann att han brutit det.

Önskar er en fin första advent!

Kramen, Maria

2010-11-28 @ 16:41:20
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: Jag visste väl att jag kunder räkna med dig stöd :)

Ha en fin första advent du med!

2010-11-28 @ 17:05:35
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback