Imponerande av killen!

Maken skulle se på sitt favoritprogram "Vad blir det för mat".
StorA, snubblande nära fyra år ansluter, tittar mot TV och
utbrister glatt: Pappa,det är Per!

Maken tror inte det är sant.

I reklampausen tillägger säger StorA hurtigt:

Nu ska vi se om det blir nå mer Per pappa.
Han visar hur man lagar mat.
Idag ska han visa räksoppa



På tal om imponerande så har Maken fixat barnvakt ikväll.
Vi ska ut och äta tillsammans bara vi två har han bestämt.
Nice!


Vad som inte var så nice var att läsa
denna berättelse från verkligheten.
Oj vad ont det gjorde i mitt hjärta.


Trevlig helg!

Frida


bloglovin






Kommentarer
Postat av: Nadia

ÅH :/ Jag lider när jag läser om hennes mamma!



FY FAN! :(

Postat av: Bokmalen

Huvva! Läste det där å jag har en obehaglig känsla i kroppen sen dess... Usch å fy att det får gå till så!!!

Önskar er en fin helg!!

Kramen, Maria

2010-09-17 @ 20:31:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback