Viktigt och viktigast



Har ju redan gjort min medborgerliga plikt och röstat.
Eller plikt och plikt. Det är ju också min rättighet faktiskt.

Imorgon gör jag för första gången också en insats på
valdagen. Jag ska nämligen arbeta i vallokal.
Känns som en viktig uppgift.


Viktigt:
Kommer ni ihåg inlägget jag länkade till igår?
Hon har fått en del riktigt elaka, anonyma (förstås) kommentarer
där hon anklagas för än det ena, än det andra.
Fy fan säger jag till de som skrivit sådana. FY FAN!
Hur kan man sparka på de som redan ligger liksom?
Vilken människosyn har man då?


Viktigast:
Glöm inte att rösta imorgon (om du inte har gjort det)!
Jag väljer att rösta rött. Vad väljer du?




Frida

Kommentarer
Postat av: Nadia

Det är bra Frida! Du gör viktiga och bra saker. Jag gillart! :-) Jag och Simon röstade igår. Fick ju som vrålpanik när jag insåg att jag kanske kunde missa det om flickebarnet lurvade sig ut ;D Men nu känns det som att jag också gjort min plikt, Och utnyttjat min rättighet! :D



Ha en fin helg! Kram!

Postat av: Anna

Självklart kommer jag att gå och rösta i morgon, men på vilket parti behåller jag för mig själv ;-) SD får i alla fall inte min röst. Det låter spännande att få jobba i vallokal. Ha en finfin helg! Kram Anna

2010-09-18 @ 10:49:09
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback