Reptilhjärna

Maken har börjat om att jobb idag.
Jag tror att jag håller på att tappa rösten.
Kan göra dagen med barnen intressant.

Måste dock berätta om detta som hände i helgen så kanske
åtminstonde er dag blir bättre!?

Jag står i duschen.
StorA, som duschat en gång tidigare, äntrar rummet och deklarerar högt att:
"Jag hann nog inte duscha klart med pappa" och stiger in han med.

Han står still och tittar på mina nedre regioner.

StorA (lite lättad): Men mamma. Du haaar ju ingen snopp.
Jag (leende): Nej. Jag skojade bara

(Hade sagt dagen innan att jag fått en snopp på grund av att hans
pussar och kramar gett mig killbaciller).

StorA (fortsätter betrakta mig en stund innan han tar till orda):
Mamma. Jag trodde pappor hade de största brösten, men
det är ju mammorna som har det.

Jag (ler mera och ser min chans): Ja. Och mammor har de största hjärnorna också

StorA (tvärsäker): Näää, det är ju tytrosaurus. Det har jag lärt mig
på Dinosaurietåg. Fast jag vet inte hur man säger det....

Tur att jag inte ska vara med i "Smartare än en femteklassare" då
jag till och med blir överlistad av en "inte-ens-fem-åring".


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahaha, han gjorde just min dag :):):):):)

Postat av: Anonym

:)

2011-04-26 @ 13:48:00
Postat av: Läna

Det var jag som :).

2011-04-26 @ 13:48:37
Postat av: Anna BD

Så KUNG han är!!!!! Kram till er!

2011-04-26 @ 14:13:40
Postat av: ♥ EVA ♥

Underbart...hahahaha !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-04-26 @ 14:21:10
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

hahah så underbart roligt :D tack för ett gott skratt!

2011-04-26 @ 14:41:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Mamma/mormor

Han är bäst! :D



2011-04-26 @ 15:32:07
Postat av: Anna

Ha ha, där fick mamsen! Dinosaurietåg är icke att förakta ;-)



Ja, visst är det lovely att få återuppleva My Little Pony igen?! Jag tackar dig för uppdatering om namnen, för jag kom inte på ett enda när jag plockade fram mina gamla ponnys till döttrarna. Jag hade slottet och den där bärbara sminkhörnan också, men de var dessvärre sönderlekta... Ha en fortsatt bra dag! KRAM Anna

2011-04-26 @ 16:05:18
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ja du, det ÄR synd att det är långt mellan oss. Jag hade ju så gärna haft stunder med din kloke herre medans du blev friserad hemma i mitt kök.

Han muntrar VERKLIGEN upp!!! =)

2011-04-26 @ 19:57:25
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback