A whole lot of lovin'

Nu när jag varit nära-döden förkyld så har jag börjat plöja Dr Quinn Medicine woman.
Vilken sjukt välgjord serie!

Den där Sully gör ju inte upplevelsen mindre tråkig måste jag erkänna ;-)
Konstaterar att det sprakar mellan huvudrollskaraktärerna.

Så det fick mig att tänka.

Vilka andra on-screen par skulle ni säga skulle ta sig in på en
tio-i- topp lista?

Ni vet de där paren som bara hör ihop, men som alltid
strular till det, är för fega eller är allergiska mot kryptonit (just saying).

På min lista skulle redan ovannämnda hamna, plus Lois & Clark samt
ena systern Elliot och den där snubben hon gifte sig med (eller gjorde hon det?).
Det lämnar ju utrymme för några fler.

Vilka fattas enligt dig?

 


Fundera, kommentera och ha en trevlig helg!

Frida



Bilderna hittades via Google


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag minns serien Savannah och ville hela tiden att Reese och Nick (som också spelar Nick i CSI) skulle få varandra och tillslut så :) Åh, vad jag for bak i tiden nu :p



TREVLIG HELG :)

Postat av: Bokmalen

Remington steele. Där var dom väl småkära i varann men inte kom dom till skott nån gång!!?? ;)

Kramen, Maria

2011-01-21 @ 18:26:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nu är ju det här i en helt annan kategori, inga superkändisklassiker, men jag gillar faktiskt Christer Henriksson och Lena Endre i Wallander... de vill ju så de skäms, men det blir liksom aldrig nåt av det...

2011-01-21 @ 21:08:56
URL: http://vickanonline.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hmm.. Jag som gillar sjukhusserier, måste såklart säga lite om dessa..



* Lexie Grey och Mark Sloan i Greys anatomy

* Dr Mark Greene och Dr Susan i ER (cityakuten)

* Ridge Forrester och Brooke Logan i Glamour

* Alicia Florrick och Will Gardner i The Good Wife

* Dr House och hans chef Dr Cuddy

* Betty och Daniel Meade i Ugly Betty



Kommer inte på några fler just nu. Ska klura och återkommer.. =)

2011-01-22 @ 15:12:31
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: JV

OH, vilken kul! =)



Meredith och McDreamy (greys)

Vincent och Catherine (skönheten och odjuret från -89)

Joey och Pacey (Dawsons creek)

Carrie och Aiden (sex and the city)

Ally och Billy (Ally McBeal)

2011-01-22 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback