Är det här schysst?

Dagen jag fick ryggskott hände det nåt med LillA.
Han började sova hela nätter.
Knappt ett ljud på nätterna.
Maken hade huvudansvaret och sa att minstingens perfekta sovrutiner
naturligtvis berodde på honom.

Icket sa nicket tänkte jag i egenskap av mor.

Maken har jobbat två dagar.
TVÅ!

Natten till idag vaknade LillA halv ett och somnade inte om
förrän jag gett honom mat.

Jag och Maken skulle lägga oss kvart i elva idag.

LillA vaknade, otröstlig och nu har jag gett honom mat...

Alltså.
Är det gentlemannamässigt och jämställt att behandla sina föräldrar olika?

Överväger att köra lite "Under det rosa täcket" som högläsning för
honom framöver om det fortsätter så här....


Kommentarer
Postat av: Malin B

Du! Det är INTE schysst att behandla sina föräldrar så olika!!! Jag skriver på en protestlista. ;)

Min förstfödde hade sådana tendenser han också... Men nu är han himla trevlig mot oss båda, med detta vill jag ge dig hopp. ;)



Det gör inget att du är allergisk mot rosa. ;) Jag tycker att du är trevlig ändå. Så där trevlig som jag har fått för mig att din mor är. =)

Postat av: EVA

Inte det minsta !!! Man får inte behandla föräldrar olika...fast gullstruten gör det också :)



***

KRAAAM EVA

2011-01-11 @ 14:08:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback