Han är rolig den där lille killen!

Vet inte vad som var sonens roligaste kommentar idag:



Alternativ ett:

Mamma! Jag blir tårig i ögonen när jag dricker julmust!
Det är de där små bubbliga sakerna som gör det vettu.

Alternativ två:

Jag ber sonen städa ihop sina leksaker.
Han gör som vanligt, det vill säga, slänger
sig ner på golvet och ropar ett kvidande NÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Hann hörs sedan, i egenskap av fullfjädrad martyr, muttra.

Det här kommer ta tusenmiljonernittinio år och då är jag ju döööööööd!
(varav det sista ordet avslutas med en teatralisk snyftning)


                                                              ***

Paltkoman har slagit till. Vi har nämligen ätit jordens godaste palt, och
en personlig Marängsviss till efterrätt, så jag intar härmed soffläge.



Frida


bloglovin


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, ja det var ju inte lätt att välja vilken som var roligast! Jag röstar på båda två!! ;)

Kramen, Maria

Postat av: Anna

Ha ha, jag röstar också på båda :-)



Jo, vi fruar får ha våra knep för att få de platta paketen ihopskruvade... God fortsättning på det nya året! Kram Anna

2011-01-02 @ 22:46:04
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Skrattar så att tårarna rinner! Tro mina ord den killen kommer att utan problem bli antagen till DRAMATEN!! Kraaaaaaaaaaaam

2011-01-02 @ 22:57:57
Postat av: Cissi

Hahaha, han är ju bara bäst! =)

2011-01-03 @ 05:25:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Maggan

Röstar också på båda alternativen....vad månde bliva av denne lille man? Vi har för övrigt också haft en släng av paltschwimmen i dag! Kramkram till er allihopa

2011-01-03 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback