Premiärkalas!



Jag är fortfarande på benen. Febern håller sig på replängds avstånd så
då är det ju ingen fara på taket.

Ikväll när barnen har somnat ska jag förbereda för morgondagens begivenhet.

StorA ska nämligen få ha sitt första barnkalas!
Har inte sett någon anledning till det tidigare år faktiskt, men nu är han
tillräckligt stor enligt mig. Det blir bara en handfull som får komma har
jag bestämt och vi har naturligtvis lagt inbjudningar i postlådan.
Bara det var ett äventyr tyckte StorA.

StorA längtar mest för att enligt honom så är det
"Den som har kalaset som får bestämma". Det spelar ingen roll vad jag
säger, han har redan bestämt sig för att så är fallet.

Nåja.

Ska försöka hitta på någon smart, lämligt inneaktivitet som kan utföras
i vår lilla skolåda.


Hoppas ni får en bra kväll!


Frida

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Oh, känslan av att ha sitt första barnkalas :D Härligt.

Postat av: Cissi

Spännande!! =)

Jag minns alla mina kalas då mamma alltid poppade en ENORM badbalja full med popcorn! Roliga minnen det! =)



Ha en bra kalas-dag =)

Kraaaaaaaaaaaaaaam

2011-10-10 @ 19:28:05
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ska jag vara riktigt ärlig?

Trots att jag tycker att det är jätte roligt att fixa kalas så så tyckte jag alltid att det var allra skönast när barnkalasen var över. ;)

De brukar äta superdupersnabbt, aktiviteterna som man förberett gör de också i ett swisch, äter tårta snabbare än blixten osv. ;) Papper, snören, godis - ja allt i en enda röra... Men när jubilar och gäster är nöjda, då är det sannerligen värt besväret.

2011-10-10 @ 20:34:42
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: spiderchick

kuligt med kalas :-)

2011-10-11 @ 13:40:20
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback