Oh My God!

Jag upptäcke att min plånbok saknades idag. Paniken var total!
Jag leta genom bilen, och delar av huset. Mindes att jag inte haft den sen igår när jag övade med kören. Åkte till kyrkan och letade utanför. Kollade parkeringsfickan där jag fått stanna för att sopa av bilen lite extra. Ingen tur.

Fick tag på körfröken och lånade nyckeln. Fick avbryta för att skjutsa syster med sällskap på afterwork.

Hela tiden med en enda tankesnurra i huvudet: Var är den? Oj vad jobbigt fixa nya kort! Var är den? Oj vad jobbigt fixa nya kort! VAR ÄR DEN?!

Tillbaka till kyrkan.

Prisa Gud! Där låg den i tryggt förvar precis där jackan låg igår.

Snacka om hallelujahmoment!


I once was lost, but now I'm found...


Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Panik. Förstår dig helt och hållet. Tappade bort min 2 veckor gamla iPhone i förrgår på jobbet. Hade tydligen glömt den på toan.... Det man inte har i huvudet får man ha i benen.

2012-03-30 @ 20:55:20
Postat av: Malin B

Kära tid! Vilken TUR att den väntade på dig.

Du provade inte med saxen förresten? ;)

Trevlig helg till dig också!!!

Postat av: Läna

Det hade ju varit rena eländet om nån hade snott den i Guds hus! Skönt att den är tillbaka! :) kram!

2012-03-31 @ 04:33:47
URL: http://lillafavoriten.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gaaah! Tur du inte spärrade alla kreditkort och sånt då, i så fall hade det väl blivit jobbigt att låsa upp dem igen.

2012-04-01 @ 22:00:00
URL: http://markesklader.theinformationguru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback