Är det någon där ute?

 
Hej!
Har någon saknat mig?
Jag har liksom haft en motgångsmånad.
Ett par dagar blev några veckor.
Tänkte inte ens försöka berätta allt som hänt, men
kortversionen är väl som följer:
 
Smärta, sömnstörningar, sjukgymnastik, treårstrotsig två-åring,
gråtmild sexåring,bortrest Make, övernattande syster, jobb, jobbigt,
huvudvärk, körsång,kaos, myskvällar, matvägrande sexåring, läkarbesök,
heltid, deltid, ingen tid. Sjuskrivning, sjukt barn, handsprit, besök, dataspel,
kramar, filmer, sång. Avsaknad av snö, för mycket mörker, besök av
hemvändare, skypande.
 
Jag är fortfarande deltidssjukskriven pga inflammationen i axeln som inte
riktigt vill ge med sig, men jag sköter mig bra enligt sjukgymnasten.
Skönt det!
 
Hur som helst.
Tack ni som kikat in trots att jag inte uppdaterat.
 
Hoppas ni får en skön helg och ta hand om varandra!
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

OM JAG HAR SAKNAT DIG? Skojar du?
Jag får ju väldigt mycket mindre blogglust när jag inte har trevliga Frida att umgås med här inne i bloggvärlden. Förresen behöver du inte ens vara "trevliga Frida", du ska vara den du är Frida för det gillar jag allra, allra bäst.
Stor kram till dig och jag hoppas att du får må bättre och att jag får umgås med dig här inne.
Jag blev så glad, så glad när du hade varit och lämnat en hälsning i min blogg! =)

Svar: Fina Malin! Jag har saknat dig med!Jag har knappt orkat läsa bloggar under den här tiden, så därför har jag varit så anonym i största allmänhet, men nu hoppas jag vara tillbaka på ett annat sätt. KRAM!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Suze

Jag har saknat dig.... jag har inte ens sett dig i korridorerna på Backis - kontorskollegan min hade minsann varit "ner" till dig, och jag måste nog ta mig en upptäcktspromenad till dina trakter.

När man är småbarnsförälder, arbetare, social och allt annat man "ska" vara så är det lätt att förstå det engelska uttrycket "when it rains it pours" eftersom ordet lagom aldrig verkar finnas nära. Ett annat uttryck som man tyvärr får lära sig är det här med att "bränna ljuset i bägge ändarna". Man får hoppas att det lugnar ned sig snart. Kram opå dä!


Svar: Jag räknar med att vara åter på brottsplatsen på måndag så då är det bara du gör dig ett ärende ner! Jag har just bestämt att resten av året ska bli sjukt bra. Tack för peppen! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-24 @ 16:52:34
Postat av: Johanna

Jag har saknat dig! Helt klart! Kram!

Svar: Tacj! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-24 @ 18:04:06
URL: http://mammajohannasblogg.blogspot.com
Postat av: LenaJL

Välkommen tillbaka min sweetnose! <3

Svar: Thank you honeybun! <3
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-25 @ 21:58:49
URL: http://www.lillafavoriten.blogg.se
Postat av: Pappa

Har saknat dej också här!

Svar: Har du? Vad glad jag blir! KRAM!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-25 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback