Artig sorti

 
Fotbollsäsongen för StorA är över för detta år.
Det återstår att se om han kommer vilja spela nästa år.
Han har glatt konstaterat att han nästan lärt sig stå på händer.
Detta har han(i princip) uteslutande övat på på fotbollsplan,
med fördel under pågående match.
 
I söndags var det avslutning med match mot föräldrarna.
Maken hade gett mig stränga order att inte deltaga.
Det brydde jag mig inte om.
Inga skador ådrogs så jag har klarat mig från upptäckt, och Maken
läser bara här när han är extremt uttråkad så jag räknar kallt
med att klara mig även efter att jag skrivt detta.
Efter matchen bjöds på burgare och vi hade det väldigt trevligt,
både spelare, ledare, föräldrar och syskon.
 
När det var dags att avrunda ber jag honom gå förbi sina två tränare
och tacka för säsongen.
 
StorA stegar fram med långa steg, räcker fram höger hand och tackar artigt för i år.
 
Jag vet inte vem som lärt honom detta, men jag är imponerad över den killen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Underbart !!!
♥♥♥
Kraaam Eva

Svar: Eller hur?!?! :-D
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Annika

men vilka mysiga barn du verkar ha, och underhållande! Kram

Svar: Japp! Jag försöker komma ihåg de egenskaperna när de är gnälliga ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-12 @ 20:56:44
URL: http://annikalindbergs.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag säger ju det! Din son är coolast!! :)

Svar: Hehe
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-12 @ 21:26:30
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Malin B

Det är helt underbart att ha barn som uppför sig väl. När det är mina blir jag stolt som en tupp och tänker varje gång: "De måste ha haft en bra uppfostrare!". ;)

Svar: Det MÅSTE ju vara så, men det är bättre du skriver det än jag :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-12 @ 22:06:35
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback