Mariadagen!

Strax kommer en massa Marior hit på fika och jag är släkt med dem alla! 
 
Grattis till alla ni andra Marior där ute på Mariadagen!
 
Dessutom har jag gjort en sjukt snygg tårta! 
Jojo, tanten kan minsann när hon får använda köpesbottnar,
köpesrosor och annat smått och gott. Men ändå!
Köpes är bra, och det är ihoplagd med kärlek.
 
Oj vad jag är bra! 
 
(Har gjort Fridakaka också, men de blev ganska fula personliga så ni får inte se
någon bild på dem. Smaken var det dock inget fel på)
 
Bakblogg nästa? ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Absolut bakblogg !!!
♥♥♥
KRAAAM EVA

Postat av: LenaJL

Jaaaaaaaa!

-Men min! :)

2013-02-28 @ 21:53:53
URL: http://www.lillafavoriten.com
Postat av: Malin B

Fint Frida, fint!!!
Jag hade gärna smakat men jag kan inte klaga. Jag har först ätit kladdkaka med glass på jobbet och så i kväll semletårta hos farmor.
Mariadagen är en fest! =) Fast här blev det ju lite mera spontant än hos er som har en fin tradition.

2013-02-28 @ 22:50:06
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: moster L

Tack du gulliga Frida för att du håller traditionerna som mamma startade vid liv( det kan ju ha varit pappa, som kunde fira det mesta bara han fick fika). Det var jättegott och trevligt.
Krammoster

Svar: Men gulle dä! Jag är så glad att du kom! Det bästa med Mariadagen är ju att få en ursäkt att träffas (och fika-i det fallet håller jag med morfar). KRAM!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-03-05 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback