Yeah! Yeah! Yeah!

Gospelkonsert igår med min fina kör Support Choir,
våra "nygamla" bekantingar, de medryckande GospelCompagniet
och den oefterhärmlige superbegåvningen Samuel Ljungblahd.
Lägg till en fullsatt sal med publik som står och dansar
mest hela tiden så börjar ni ana hur det var,
 
Vid ett tillfälle kändes det nästan som en utomkroppslig upplevelse.
När man står i körhavet och sjunger arslet av sig( trots att den lilla röst
man hade egentligen är borta), ser fram på hur
herr Ljungblahd och GoCO:s körledare Jardar Johansen kör sin
grej och alla i rummet, inklusive publiken gör samma rörelser.
 
SÅ. HIMLA. MAGISKT!
 
Igår kände jag att jag kunde dö lycklig.
 
 
Idag vaknade jag upp med feber och mår sämre än förut. Så kan det gå.
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kom ihåg den fina känslan! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback