Smygande fara

Jag har en mardröm som återkommer med jämna mellanrum.
Enligt Facebook är jag tydligen inte ensam i allafall ( som om det skulle vara någon tröst).

Jag är en pool, en lucka öppnas och de kommer in. Jag försöker varna, men ingen bryr sig, och jag försöker ta mig till kanten men det är som jag står still.


Föremålet för min återkommande mardröm....

Inatt hoppas jag på en mardrömsfri natt i alla fall så jag orkar med morgondagen.

StorA går ut ettan imorgon.

Det är också lite av en mardröm att tiden går så fort. Han var ju nyss en bebis! Jag hinner inte med.....



Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag o V har bestämt oss för att gå till kyrkan i morgon kväll då de små slutar bara för att vara nostalgiska! :)

Svar: Lät härligt! Fick inte riktigt den där känslan idag, kanske för att man är utomhus på en fotbollsplan? Jag gillar när det är avslutning i kyrkan, känns mer högtidligt då på nåt sätt!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback