Sick and tired of always feeling sick and tired

Det här med att vara utmattande är-utmattande.

Igår vilade jag fram till ett då jag åkte till Salong SHI och fixade ögonbrynen. Bara för att jag mår som ett troll är det skönt att inte se ut som ett var min tanke. Sen vilade jag igen till tre då jag hämtade barnen, övade lite julsånger (inför uppträdande på julafton), åt på Max och firade moster K.

Det tråkiga i detta är att det blir så tydligt att det egentligen nog var över min förmåga. 

Då kommer bakslag. 
Först för att jag var för trött för att somna igår, och idag då jag är för trött för att vara vaken egentligen. Har legat i sängen hela förmiddagen.

Det enda jag orkat idag, förutom att skjutsa barnen, är att pimpa borden på fem minuter i hopp om lite julstämning.

Dessutom har jag renbäddat sängen.
Bidrar väl inte direkt till "julstämningen", men då jag tillbringar större delen av min tid i sovrummet just nu så bidrar det åtminstone till att höja graden av välbefinnande. 

En dusch på det här och sedan sova en stund så blir jag...lika begagnad som innan, men kanske känner mig piggare.
Kanske.





Kommentarer
Postat av: Malin B

Pigga på dig!
Hos mig slog en förkylning till under dagen. 😟 Jag är tacksam över att jag är ledig i morgon men min plan var ju inte att hosta och vara febrig... Men i morgon är en annan dag, kan ju vara piggare än någonsin. Kram!

Svar: Krya på dig!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback