Mallorca

När Maken fyllde 40 i våras fick han en present av sin mor. En resa!
Därför har jag och killarna i mitt liv spenderat två veckor på soliga och varma Mallorca. Svärmor anslöt vecka två!

Avresan som innebar uppstigning 02:30...
Utsikt och första parketten till showen på vårt Paraiso där vi spenderade första veckan.
Bad, bad, bad, bad....
Bokslukari och skuggande hatt. Bodde under ett parasoll.
Spelhallen i Port de Alcudia var poppis. Jag var kung på basket. Alla var så impade att de glömde fota.
LillA slog i poolkanten, hål genom huden och ev skada på en ny tand som ej är framme än.
Poolhäng på Viva Blue andra veckan, som VII även besökte i fjol. Superbra att ha kombiresa och byta ställe. Svärmor anslöt!
Pite i Tävla och vinn!
Många Latte Macciato con caramel blev det!

När vi återvände till Sverige hämtade pappa oss, och meddelade att han klippt vår gräsmatta. Hemma väntade mamma med taco-middag och dessutom hade hon städat!
Sen toppade hon det med att bjuda på hemmagjord äppelpaj! ❤️

Mammas äppelpaj med vaniljsås!
Husvaktande syrran hade också gjort ett välkommet avtryck på Familjeplaneraren!
Vet inte om jag är jämnprickig men definitivt brunare än innan vi for.

Imorgon är det vardag.
Det blir nog bra det med.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken present!!!

Svar: Ja den bästa!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback