Jag vann med tro, hopp och kärlek!

Det mest oväntade förra året, i positiv riktning, var att jag gjorde nåt jag ALDRIG trodde jag skulle klara av.

På nåt sätt så landade jag i att tiden var inne och jag var mogen. Vad jag skulle göra om jag någonsin fattade mod har jag vetat sen jag var väldigt ung, eftersom jag klottrat detta jämt och överallt (fast med blyerts och alltid suddat efter mig för man är ju den mesigaste ligisten som någonsin funnits).

I november var dagen inne och jag trotsade min nålrädsla. Inte en tår släppte jag, men ont gjorde det!

Nu har den läkt och så här blev min första, och sista tatuering:

Den sitter på min underarm och gömd under smileysarna finns barnens namn.

Jag är så himla nöjd!

Rekommenderar Nina på Hot Coffee Tattoo till alla. Hon finns på IG och Facebook för er som vill se fler av hennes verk.




Kommentarer
Postat av: Malin B

Modigt MammAA!!! :)

Svar: Visst var jag?! 😁
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback