Fantastiskt skådespel

Måndagskvällen bjöd på en otroligt vacker himmel. Nu märkte jag skillnaden i mig själv, alltså före och efter bloggandet. Före hade jag bara njutit lite för mig själv. Nu var första tanken: HÄMTA KAMERAN.
Senare flög två svanar förbi på himmelen när jag kastade en blick ut genom fönstret och då tänkte jag naturligtvis att jag borde ju ha fotat då istället för tidigare.... *ler*

Det finns en anledning till att det är lite skralt med inredning i min blogg just nu. En anledning är att det är så stökigt och halvfärdigt överallt......så jag har helt enkelt ingenting att visa upp. Det kliar i fingrarna att få köpa lite nya växter (läs:fejkblommor) och få inreda lite granna. Upptäckte så sent som i förra veckan inredningsbutiken "Din Stil". Det fanns huuuur mycket fint som helst där som jag VILL ha!

Men krassa verkligheten ser ut så att jag rätt och slätt inte har råd. Tandläkarbesök på torsdag, löser gymkort idag, A håller på att växa ur sina kläder, nu främst sin(a)a pyjamas(ar?), och barnkläder är ju inte billigt. Sen ska jag faktiskt till min barndomsvän i Luleå och lyssna på Magnus Betnér (skoj!), plus mat och annat nyttigt som ska inhandlas så just nu finns det helt enkelt inte utrymme för så mycket utsvävningar.

Lämnar er idag med bilder från måndagskvällen.

image90
Foto: Privat

image91
Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vad msyigt det ser ut. Man kan verkligen bara titta och njuta! Hoppas att vi kommer att ses på gymmet ;) Kramar!

2007-04-18 @ 13:12:37
Postat av: Pialotta

Väldigt vackert ska jag säja.. visst kan man fånga stundens ögonblick :-)
Tjingeling

Postat av: Mamms

Tror jag måste gå på stan och kolla på pyamas till lille A. snart...
Vackra bilder!
Kram/Mamma

2007-04-18 @ 16:01:35
Postat av: karolina

hej, min dator e kaputt å därför e jag ej tillgänglig. kramar på dej!

2007-04-18 @ 18:15:53
Postat av: Fridasfunderingar

Madde: JA! Det skulle vara trevligt!
Pialotta: Jo, ibland lyckas det!
Mamms: JAAAA! Det skulle han tycka om!
Karolina: Kom tillbaka snart, det är så tomt här utan dig!

2007-04-18 @ 19:50:30
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Vildängel

Underbara bilder! Jag älskar dem! och visst är det så att man hade ett tänk före bloggandet och ett efter. :)

2007-04-18 @ 19:52:41
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Thea

Vilken gullig mamma du har =)

Finfina bilder, såna färger!

Ha en bra torsdag/kram!

2007-04-18 @ 22:37:02
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Vildängel: Tack för komplimangen,jag blir väldigt glad!Skönt att det är någon mer än jag som har ett annat tänk. :D
Thea: Ja, mamma är bäst i hela världen! Tack för att du gillar bilderna! Ha en fin torsdag du med! Kram!

2007-04-19 @ 10:39:38
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Purple

Vackra bilder, otroligt fina färger!

2007-04-19 @ 19:35:15
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback