Träningsvärk-och lite snyggt

Hejsan bloggvänner!
Är så otroligt glad och tacksam för alla som kikar in!
Med majoritet har beslutats att det var en hackspett/spillkråka som var den "mystiska fågeln". Jag har ju tidigare avslöjat att jag inte vet vilken som är vilken av skata och kråka, vilket är förklaringen till att jag inte visste vilken fågel jag fångat på bild tidigare....

Idag har jag hunnit med att vara till tandläkaren, träna OCH kratta på gården. Ja alltså, genomförde ett helt träningspass, krattade ungefär en fjärdedel av gården och gick från tandläkaren S-U-R. Det är HUTLÖST dyrt att gå dit. Undersökning och tre sekunders borttagning av karies 682 kr. Det är ju massor!!!!
Tror nästan jag måste demonstrera bara därför. Sen ska jag laga två hål också, så totalsumman blir 2000 kr.....typ en tredjedel av vad jag lever på i månaden. Tur det kommer skattaåterbäringen (prisa gud, nu kommer skattaåterbäringen).

Till nåt helt annat.

Vårat arbetsrum datarum. Ser ut som ett bombslag. Men i fönstret är det rätt okej. Eller?

image99
Foto: Privat
Cultdesignkruka jag fått i gåva.Dekorerat med fejkgräs från Åhlens.
Ljuslyktorna är Bruka Design Stockholm och även dem fick jag i gåva.
Tegelstenen är ett bra sätt för mig att få upp prydnaderna i fönstret på då de annars inte syns.
Sen ger det förändringsmöjligheter också!


Ikväll har vi varit på kalas och jag har ätit en suuuupergod kaka. Ska ge recept och bild på den när jag kommit mig för att baka den.

Imorgon. Utflykt till Luleå.Blir nog ingen storshopping, men att titta är ju gratis!

Ha en fin torsdag!

image100
Foto:Privat

Kommentarer
Postat av: Mamms

Snyggt!! Stackare - inte kul med tandläkaren!! Finns present till lille A hos mormor.. 2 st faktiskt!!
Lyckliga dig som får åka till Luleå imorgon.. glöm inte att gå på Pentik!!
Kram!

2007-04-19 @ 22:04:57
Postat av: Thea

Gillar lyktorna supermkt. Gillar Bruka. Såna presenter är roliga att få!

Ha en bra dag imorgon =)

Postat av: Mamms

Stackare så dyrt med tandläkaren.. har dock shoppat lite åt lille A, han ska få två! Som alltid fint hos dig!
Kramar

2007-04-19 @ 22:09:08
Postat av: Liza

Jättesnyggt! Längtar efter att se mer av rummet.. du kan väl visa någon gång. Alldeles för dyrt att gå till tandläkaren - jag kan komma och hjälpa dig att demonstrera!
Kram!

2007-04-19 @ 22:40:02
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Vicke

Vad jättemysigt och då menar jag absolut inte tandläkarbesöket;)

2007-04-19 @ 22:56:04
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Mamms: Oj så rooooooooligt!!!!!!!!!!
Thea: Jag tror det blir en bra dag! Ha en fin dag du med!
Mamms: Hmmm...datatrubbel eller trodde du inte jag skulle fatta det första gången? *asgarvar* Tack igen.
Liza: Jaaaaa! Då är vi två som demonstrerar!
Vicke: *pustar ut* Tur! och tack! :D

2007-04-20 @ 09:08:55
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Mimmi

Jo, tack, tandläkare kan verkligen ta hutlösa priser för en liten titt fram och tillbaka i ens mun. Jag borde kanske ha utbildat mig till tandläkare och öppnat en mycket lyxig och privat mottagning på Östermalm. Tanken är god, men ändock inte något jag vill. Jag är alltför rädd för andras tänder och saliv. Uh!

Ha en trevlig dag i Luleå! :)

2007-04-20 @ 09:57:51
URL: http://poseido.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Ha ha...kul skämt...att fara till Luleå å bara TITTA...*skrattar jättemycket*
kram!!!

2007-04-20 @ 22:14:55
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback