Kan inte riktigt hålla mig ändå....

...så lite av sovrummet tänker jag visa.
Men bara lite.Så det så!

Egentligen är det ju tisdagstema idag, med ledordet charmigt.
Det charmigaste som finns är ju min prins,men han har jag ju bestämt mig för att inte
visa här på bloggen så därför avstår jag också temat.

I alla fall så skulle ni ju få se liiiite av rummet. Alltså blir det små bilder! ;-)



Tapetbordet fick vi gratis. Gratis är bäst!
Både jag och mamma fick skrämselhicka när vi såg att tapetklistret var rosa.
Illrosa.
Fast det syns ju ändå inte så det spelade ju i slutändan inte så stor roll.
Ni får se lite av tapeterna också, precis där de möts.
Visst ÄR jag snäll?!
I söndags inhandlades golv. Askklickgolv.
Tror det blir ljust och bra!


*--*

Ang hallen.
Vilka positiva kommentarer jag har fått. Kul!
Däremot har jag definitivt bestämt mig för att  köpa några fina korgar istället för plastbackarna.
De kan man ju använda till annat om inte annat, men i hallen ska de INTE bo.

*--*


Snart får jag besök av föräldragruppen så det är dags att avrunda.
Jag har gjort en fruktsallad att bjuda på.

Ha en fin tisdag!




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: karolina

spännande... längtar!!

Postat av: Liza

Det kommer att bli kanonfint med golvet till det andra som ska vara i rummet och förstås till tapeterna. Förstår att de hänger kvar ännu???!!
KRAM till dig! och ett litet förskottsGRATTIS på din födelsedag i morgon!
KRAM!

2007-08-28 @ 18:57:13
Postat av: Mariakoden

Tapeten verkar såååå snygg!!!!
Kram!!

2007-08-28 @ 19:34:02
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Karin

Jag skulle också blivit nervös om jag sett det roa limmet, undrar varför de gör det rosa? Hmmm.

2007-08-28 @ 20:52:08
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Liza

Vi får kolla på korgar när vi åker till stora varuhuset nästa lördag!!
KRAM!

2007-08-28 @ 20:53:26
Postat av: A

Det är kanonbra med rosa lim. Man ser exakt hur mycket man har tagit. Ha en bra födelsedag!

2007-08-29 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback