Livstecken

Hejsan vänner!

Jag har inte övergivit er-långt ifrån.
Har bara lite mycket annat för mig just nu för att ta mig tid att sitta och skriva.

Varenda kommentar ni har skrivit har jag läst och de har värmt mitt
hjärta ska ni veta! Än är inget riktigt bestämt ang bröllopet.
Jag hoppas dock det blir av 2008, men det som ev hindrar är att
sambons bästa vän kommer att vara bortrest och kanske inte kan vara med.
Självklart förstår jag att det skulle vara trist (tycker jag också), mensamtidigt
känns det konstigt att skjuta upp någonting ett helt år för en person.

Det kommer att ordna sig på ett bra sätt är jag övertygad om i alla fall!


Senaste dagarna har jag mest shoppat i trevligt sällskap.
Bland annat har jag hittat en byxkjol (svart) som jag nog kommer
att få stor användning för. Jag hatar att ha kjol/klännning så det känns
 som en jättebra kompromiss!

Precis som en del andra längtar jag efter att få plocka bort julen och sätta
fram en del fina grejer som erhållits i julklapp.
Jag ska åtmistonde vänta till efter nyår (ifjol tog jag bort på nyårsdagen),
för det är minimum enligt mig.



image439
Fin är du, men snart åker du ner i kartongen igen.... ;-)



Jag önskar er alla en mycket trevlig helg!

/Frida



Text och bild:© Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen.. sorry för fikat.. e fortfarande kvar i piteå, då jag inte var i flygskick idag. Ska försöka komma iväg imorgon istället.. kram kram!

2007-12-29 @ 15:53:59
Postat av: EVA

Måste ju gratulera till frieriet ! Och sommarbröllopet...för visst blir det väl i sommar ?! Vilket härligt sätt att fria till dig ! Och vi alla bloggisar tål garanterat bröllopssnack !
*
KRAM EVA

Postat av: Johanna

Gott nytt år på er!
Hoppas vi ses snart igen. Nu har vi ju mycket att gå igenom: bröllop o jobb.

2007-12-30 @ 09:56:46
Postat av: Hilajn

Kikar in och önskar ett Gott Nytt År!

2007-12-30 @ 11:47:57
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: EVA

Ville bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR !!!
***
KRAM EVA

2007-12-30 @ 23:25:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback