Oj vad det här är roligt!

Trodde inte att jag fick skriva nåt idag då jag postade så sent igår, men tydligen är så fallet!
Har haft en fin umgåsdag med syster och hennes pojk, samt hade såklart med min lillprins A. Han har å andra sidan kräkts som en tok idag, till och med för att vara honom!

Känns riktigt skoj att så många ha tagit sig tid att kika in idag (även om jag tipsade litegranna). Imorgon är det dags för femmånaderskontroll av A inklusive spruta, så med andra ord kommer jag inte att titta. Jag har en fobi, och det är nålar (saker som sticks), Helt oresonligt och logiskt sett inget att vara rädd för men reptilhjärnan min vet inte om det utan skriker FARA med hög och ljudlig röst (eller så kanske den morrar?).

Det är i allafall en ganska bra fobi jämfört med många andra. Känner en tjej som är rädd för fåglar, och tja, det är lättare att undvika nålar än fåglar. Nålar dyker ju inte liksom upp från ingenstans och pockar (ähum) på uppmärksamhet.

Snart är det dags för ståupp med Rowan Atkinson och det måste ses. Har ganska höga förhoppningar faktiskt!

Så, jag stannar där för idag.

Men, kom ihåg:

Bzz



Enda anledningen till att surra är för att visa att man är ett bi!


///BZZ BZZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Du har ju alltid varit flitig som ett bi - och nu har du skaffat dig en bi-syssla. Snyggt jobbat!
Kram!

2007-02-22 @ 22:40:04
Postat av: Fanny

Tack för omnämnadet av fobier=) Inte att underskatta din fobi dock, jag vet hur det känns att blir riktgit rädd! Kul med din blogg! Ska följa med spänning!
Kram!

2007-02-24 @ 10:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback