Bästa grejen på länge!

Sonen har fått en ny leksak.
Inte visste jag att den kunde vara så bra till så mycket!
Som att gå med.
Nästan ramla och slå ihjäl sig med.
Fastna i.
Hålla i den och försöka gå med flaket emellan.
Stå på den och släppa greppet om handtaget.
Krypa in i den.
Inte veta hur man ska ta sig ut.
Lägga saker i den.

En sak är säker.
Lillkillen är extatiskt förtjust i denna Lära-gå-vagn från pålitliga Micki!

Säker hand



Gå fel väg



Lära-gå vagn

I går hände det.
Första steget
Sedan två steg
Sedan tre och ett halvt, utan stöd.
Det senaste missade jag.
Snart (?)går han nog lillkillen våran.
WOW!



Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: karro

Heja Anton!!

Postat av: Karin

Vad kul! Min lillkille har bara tagit något stapplande steg så det lär nog dröja. Visst är de bra de där vagnarna, kul till mycket.

2007-07-31 @ 20:01:36
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Så jätteduktig han är!!
Vi hade en sån men vi fattade aldrig att man kunde justera hur trögt den skulle gå.....=)
Nä...städa var det! SES! Kram!!

2007-07-31 @ 21:48:49
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: madde

Herregud vad tiden går fort! Du ska se snarthinner du inte med någonting annat än att springa efter ;)

2007-08-01 @ 10:19:33
Postat av: Liza

Han är för duktigt lilleman!
Krama från mig!

2007-08-01 @ 15:45:58
Postat av: Ingrid

Härligt, här har vi inte kommit längre än till rullningar och tandsprickning, men det är spännande det med.

2007-08-04 @ 00:08:38
URL: http://attvarajag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback