Förra helgens bravader!

Hejsan!

Ni måste ju tro att jag är värsta fisigaste människan!
Först i två hela inlägg tigga fråga om att folk ger sig till känna, och sedan inte skriva nåt på flera dagar.
Orsaken stavas databekymmer.
Mina bilder har inte velat fungera, så därför har jag heller inte skrivit nåt.....
Sorry!

Det är ju redan helg (igen), men jag har ju inte hunnit med att visa någonting från förra helgens bröllop.
Det var sååååå vacker och festen riktigt skoj! Många roliga aktiviteter och människor!

Brudklänningstårta


Brudgummens mor är fd bagerska och hade gjort denna bröllopstårta.
En exakt kopia av brudklänningen.
Råkade höra när denna kreatör yttrade till svärdottern:
"Jag hoppades att du inte skulle ha några dekorationer alls"


Rosor


Vackra rosor prydde borden i alla de former. Detta var en variant
Tror det kallas "center piece" på utrikiska

Hjärteljus


In the name of love!
Snygg dekoration på fula högtalare!

Godispresent i fin skål


Undertecknad fick en  "tack för sången" present. Jag började gråta.
Är rätt blödig av mig....
Mariannekarra och en vacker skål från din stil.
Kolla in framöver så ska ni få se vad jag använder den till nu.....
Godisarna är....ähum....ja, inte kvar i alla fall.

*--*

Sambon har varit så fantastiskt duktig med altanen så det kan ni aldrig tro!
Visar mer en annan dag.
Solen har kikat fram så nu blir det att gå och njuta av den en stund.


Ha en skön fredag!






Text och bild: © fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas det gick bra att sjunga för dig. Vilken tårta, vilket jobb! Åh vad kul att se sambons jobb!

Postat av: Mariakoden

Tack för inlägget....Jag å sambon skrattade nästan ihjäl oss..... =) Du e för kul du;)
Vilken fin present!!!
Ha det bra...Nu ska jag packa upp påsar från Ikea!!
Kram på dig!!
.....ps....drakar....haha......

2007-07-20 @ 19:41:05
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Karin: Det gick faktiskt bra att sjunga. Har tagit kort idag, kanske blir det att lägga ut imorgon om jag har tid! :D
Mariakoden: Tänk vad förvånade ni hade blivit om det verkligen var sant ;-) Hojta om du är i drakdräparstämmning ;-). IKEA-påsar!Fy vad spännande! KRAM!

2007-07-20 @ 22:01:06
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Wow, vilken tårta! Och så härligt att få en sån present.:-) Roligt att gå på bröllop. Ha det gott! Kram

2007-07-21 @ 06:22:00
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Thea

Läcker tårta!!

2007-07-21 @ 09:45:38
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Isabelle

OJ det var en läcker tårta! Helt fantastisk. Det är något alldeles speciellt med bröllop. Den fina hjärtskålen förstår jag kan komma till användning för mycket. Godis har ju en konstig förmåga att alltid ta slut :)

2007-07-21 @ 15:11:04
URL: http://www.humleochdumle.se
Postat av: Fridasfunderingar

Scaniatjejen:God var den också!
Thea: Mycket!
Isabelle:Ska visa vad jag använder skålen till snart.Faktiskt till nåt man stoppar i munnen men inte äter upp....

2007-07-22 @ 23:43:02
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback